Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Ανοιξιάτικο πλεκτό σάλι με βελονάκι!




Μπορεί ο χειμώνα σιγά σιγά να φεύγει και στη θέση του να έρχεται η άνοιξη, η ψυχρούλα όμως, δεν λέει να φύγει... Εδώ στη Ρόδο εντάξει, να μην παραπονιέμαι, είναι ηλιόλουστα τις τελευταίες μέρες, Επιτέλους δηλαδή, γιατί από την πολλή βροχή είχε σκάσει η ψυχή μου!!!
Τέλος πάντων. Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να σας δείξω, αυτό το υπέροχο σάλι που έφτιαξα, για την συνάδελφο και φίλη μου Καθολική. 
Το σχέδιο το είδα στο αγαπημένο μου blog  Coco Rose Diaries  . Εδώ είναι το σάλι σε ροζ (εδώ) και το σχέδιο μπορείτε να το δείτε εδώ .




 Στο Ravelry πρέπει να κάνεις εγγραφή, αλλά αρκετά σχέδια είναι δωρεάν και δεν σου κοστίζει τίποτα!! Για το σάλι αυτό, υπάρχει σχεδιάγραμμα, το οποίο αν ξέρεις τις αντιστοιχίες των πλέξεων είναι πολύ, μα πολύ εύκολο!




Μόλις μάθεις το βασικό σχέδιο, το υπόλοιπο πάει μόνο του. Το αστείο με αυτό το σάλι είναι, πως έγινε πασίγνωστο! Στο χωριό, από όπου κατάγεται η φίλη μου,  καταπιάστηκαν όλες οι γιαγιάδες και οι "πλέκτρες" να φτιάξουν το ίδιο. Στο τέλος, κυκλοφορούν  σαν και αυτό που έφτιαξα, τουλάχιστον αλλά δέκα και εγώ χαίρομαι, για την έμπνευση που τους έδωσα!!!!

 

Το "μοντέλο" της φωτογράφισης φυσικά, είναι η ίδια η φίλη μου η Καθολική που όπως φαίνεται το ευχαριστήθηκε πολύ. Και το σάλι και την φωτογράφιση!!! 
Ελπίζω να το δοκιμάσετε, γιατί πραγματικά είναι υπέροχο. Εχω φτιάξει και για μένα ένα και το φοράω αρκετά συχνά.

3 σχόλια:

  1. Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις ποσες σειρές έκανες, καθως επισης και τις διαστάσεις του πλεκτου;; Το επλεξα με βελονάκι Νο 4,5 αλλά μου φαίνεται φτωχό. Το δικό σου στη φωτογραφία φαίνεται πολύ πλούσιο και ωραίο. Με τί βελονάκι το έπλεξες; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Λίνα! Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω μετά από χρόνια!
    Άλλαξα blog πριν 1,5 χρόνο και με αφορμή το Ημερολόγιο Αισιοδοξίας που συμμετείχες σε αανζήτησα ξανά.. Εδώ θα βρεις το τελευταίο αφιέρωμα, με τις συμμετοχές σας σε βίντεο.. http://just-k-world.blogspot.gr/2017/04/2013-2017-32.html

    Τώρα που σε βρήκα θα έρχομαι συχνότερα! :)
    Το σάλι πανέμορφο, να το χαρεί η φίλη σου!

    Καλό Πάσχα με υγεία, αγάπη και δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή