Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Λιλά πλεκτό βραχιόλι!

Συμμετοχή στον Λιλά διαγωνισμό από το Δελφινάκι


Μια από τις μεγάλες μου αγάπες, από μικρή ηλικία, ήταν να πλέκω βραχιολάκια φιλίας! Τα έμαθα όταν ήμουν δημοτικό και από τότε δεν έχω σταματήσει. Μπορεί κατά καιρούς να το αφήνω, αλλά δεν το ξεχνάω ποτέ. 
Τον τελευταίο καιρό, έφτιαχνα ένα βραχιόλι φιλίας, που γράφει ¨mommy¨ ,mγια να το κάνω δώρο στην κουνιάδα μου. Λόγω έλλειψης χρόνου όμως, όλο το αμελουσα... Τώρα με αφορμή τον πρωτότυπο διαγωνισμό από το Δελφινακι,  είπα να το τελειώσω!


Πως σας φαίνεται? μάλλον θα κάνω και για μένα ενα! 

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα..είδα το τίτλο και έτρεξα...καταρχήν καλωσόρισες στο μπλοκ μου και θα χαρώ να τα λέμε στις αναρτήσεις μας..έγινα κ γω μέλος στο δικό σου μπλοκ
    ειναι πολύ όμορφο το βραχιολάκι , ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου και σου εύχομαι καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ μου άρεσε το μπλογκ σου και οι διαγωνισμοί που κανεις! Θα συμμετέχω συχνά! Χαίρομαι που σου άρεσε το βραχιολακι μου!

      Διαγραφή
  2. Ti omorfi idea! ma mporeis na anevaseis to tutorial?ekana kai ego otan eimoun mikri alla eilikrina xehasa entelos pos ginontai...
    http://mygenerouslife.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή