Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Όταν η μαμά αρρωσταίνει...

...μια ταινία για όλη την οικογένεια....

 

Οι μαμάδες, δεν αρρωσταίνουν ποτέ. Ούτε κουράζονται ποτέ. Σίγουρα, δεν κοιμούνται και ποτέ. Θα έλεγα, ότι δεν κάνουν και μπάνιο ποτέ, αλλά είπα να μην το παραχε..ω! Α! Μια που το θυμήθηκα και τουαλέτα -σχεδόν- ποτέ πάνε! 

Το θέμα βέβαια, δεν είναι , ότι οι άλλοι το βλέπουν έτσι, το θέμα είναι, ότι εμείς το βλέπουμε έτσι. Εγώ πιστεύω, ότι αν κοιμηθώ μια ώρα λιγότερο, δεν χάθηκε και ο κόσμος και πως, δεν πειράζει που αντί να ξεκουραστώ, θα ξεκινήσω να φτιάχνω ένα γλυκάκι, έτσι "για να υπάρχει και κάτι στο σπίτι"! 
Στο τέλος βέβαια, όσο και να καθαρίζεις, το ίδιο χάλια είναι το σπίτι και το γλυκάκι το έχει φάει (όλο) ο αγαπημένος σου σύζυγος και αν έρθει κάποιος επίσκεψη, του λες "έχω τοστάκια, να ρίξω δύο στην τοστιέρα?"
Έρχεται όμως εκείνη η μέρα, που δεν περίμενες ποτέ ότι θα έρθει, λες και είναι το πιο παράλογο σενάριο, λες και είσαι super woman και αυτά τα μικρά και ασήμαντα, ποτέ δεν συμβαίνουν σε σένα και ....αρρωσταίνεις! Και ξαφνικά δεν μπορείς να σηκωθείς από τον καναπέ, αλλά αναγκάζεσαι, γιατί η ίωση που σε έχει χτυπήσει αλύπητα, σε χτύπησε στο στομάχι και το περιεχόμενου του φωνάζει απεγνωσμένα, πως δεν μπορεί να κρατηθεί άλλο!
Και τώρα, τι κάνεις? Που όλα (νιώθεις) ότι πρέπει να τα κάνεις εσύ? Το μωρό ΤΙ θα φάει? ΠΩΣ θα φάει? ΠΟΙΟΣ θα το αλλάξει? Το μωρό ΚΛΑΙΕΙ!!!!! Πρέπει οπωσδήποτε να πάμε super market. Και άλλα τέτοια , που αν σου λέγανε οτι έρχεται η συντέλεια του κόσμου θα το πίστευες......
Έτσι λοιπόν, αρρώστησα και εγώ.... ΑΡΡΩΣΤΗΣΑ! Και δεν ήθελα να κάνω τίποτα απολύτως, εκτός βέβαια από το να κοιμάμαι! Και αγχώθηκα, γιατί πίστευα οτι όλα πρέπει να περνάνε από τα χέρια μου, λες και το μωρό δεν έχει μπαμπά, γιαγιά και θείες. Έχει όμως! Και δεν πειράζει, αν για λίγο -λίγο μόνο- αφήσεις το τιμόνι να το πιάσει και κανείς άλλος! Δεν θα ρίξει το καράβι σε ξέρα, αυτό είναι σίγουρο! Και έτσι και έκανα... Άφησα το τιμόνι, αφέθηκα και εγώ και έτσι πέρασαν αυτές οι "άρρωστες" μέρες.
Είναι μεγάλο πράγμα, να έχεις δίπλα σου ανθρώπους, που μπορείς να στηριχτείς και να νιώσεις ασφάλεια, γιατί μπορεί να είναι κάτι ασήμαντο μια ίωση, αλλά μπορεί να σου βγάλει διάφορα, που δεν τα είχες ποτέ σκεφτεί.... Αυτά είναι όμως, μια άλλη μεγάλη και σοβαρή συζήτηση, που δεν είμαι ακόμα έτοιμη να κάνω....
Πάντως καλού κακού, εγώ σήκωσα το φαρμακείο από βιταμίνες, γιατί  οι μαμάδες ΚΑΙ  αρρωσταίνουν ΚΑΙ κουράζονται....τελικά!
Άντε περαστικά στους άρρωστους και μακάρι να φτιάξει αυτός ο καιρός επιτέλους, μπας και γλιτώσουμε από τις ιώσεις. Βέβαια μετά ξεκινάει η ταινία, "Η μαμά και η αλλεργία!" αλλά αυτό, τον επόμενο μήνα βγαίνει στους κινηματογράφους!

14 σχόλια:

  1. Καλημερα Λινα μου.
    Περαστικα σου ευχομαι!
    Ωραια θα ειναι η ταινια παντως.
    Καλη εβδομαδα!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ταινία θα είναι σίγουρα θρίλερ!!! χα χα χα Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Περαστικά!!! Εφοδιασμού με βιταμίνες και εχεινακια! Κάνει θαύματα! Δίνω σταγόνες και στον 2,5 ετών γιο μου. Εγώ έχω φτάσει σε σημείο αυθυποβολης. Λέω " δεν θα αρρωστήσεις, δεν θα αρρωστήσεις" χα...εννοείται ότι αρρωσταινω. Μετά λέω.."αρρωστησες ε? Πτουσου" χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα εγώ δεν το είχα ούτε καν σαν επιλογή! Οτι ρε παιδί μου δεν υπάρχει καμία περίπτωση ΕΓΩ (λες και ήμουν δεν ξερω κ εγώ τι!) να αρρωστήσω....
      Πάντως για την εχεινάκια έχω ξανα ακούσει αλλα δεν έχω δοκιμάσει. Λέω όμως να το δοκιμάσω!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα και περαστικά!!!
    Πρόσεχε γλυκιά μου... γιατί για να είμαστε σούπερ μαμάδες, χρειάζεται να θυμόμαστε που και που πως έχουμε ανάγκη κι από ξεκούραση...
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς πολλά ξεχνάμε οτι έχουμε ανάγκη...! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Ελα βρε Λινακι περστικά! Εχεις δίκιο το να αφήνεις το τιμόνι δεν είναι κακό(το εφαρμόζω με την ελευση του δευτερου παιδιού) απλά κακά τα ψεματα χωρις εμας καπατανεους μπορεί να μην βουλιαζει το καράβι αλλά πάει οπου να 'ναι! Δεν εχει προορισμό βρε παιδί μου! Βγαινει εκτός πορείας και αντε μετα να το μαζεψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά αν ο καπετάνιος που αναλαμβάνει προσωρινά δεν έχει οδηγήσει ούτε παιδικό βραρκάκι τότε Houston we have a problem!!!! Φαντάζομαι βέβαια πόσο πιο δύσκολα θα είναι με δεύτερο παιδι! ¨Η μάλλον ψέματα λέω...ούτε να το φανταστώ δεν θελω!!!!!

      Διαγραφή
  5. Εμείς οι γυναίκες είμαστε πολυεργαλεία:)
    Ούτε αρρωσταίνουμε! Απλά περνάμε ίωση:)) μόνο οι άλλοι εχουν δικαίωμα να αρρωστήσουν με την ησυχία τους. Εμείς ούτε αυτό δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς άγχος και τύψεις:)
    Είναι πολύ σημαντικό να έχεις ανθρώπους που σε στηρίζουν στα δύσκολα. Έτσι λίγο παλεύεται η κατάσταση.
    Άντε μανούλα, περαστικούλια σου και χαπακώσου με βιταμίνες να τονώσεις ανοσοποιητικό.
    Περιμένω την επόμενη προβολή λοιπόν Λινάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν θα αργήσει η επόμενη προβολή! Μόλις ζεστάνει λίγο ο καιρός από τα γκουχου - γκούχου πάω στα αααααψου!!! Δεν ησυχάζω η κακομοίρα!!!

      Διαγραφή
  6. Περαστικά σου , ο καιρος είναι τέτοιος που ολοι ειμαστε σε αυτη τη κατασταση και ποσο δικιο εχεις όντως τι γινεται οταν αρρωστησουμε ; σε εμενα λειτουργουν τα βασικα αν δεν υπηρχαμε και εμεις αχ αχ αχ... υπομονη
    απο. xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή κάνουμε πάντα, τι άλλο!! Ευτυχώς δεν έμεινε πολύ ακόμα.. ειδικά εδώ που μένω εγώ σε κανένα μήνα θα έχουμε καλοκαίρι!!

      Διαγραφή