Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Πράσινο τσάι καρπούζι!

Μία υπέροχη, δροσιστική και άκρως καλοκαιρινή ιδέα, είναι αυτή που θα σας δείξω σήμερα!
Το απόγευμα, τώρα που ήρθε - επιτέλους - το καλοκαιράκι, κάθομαι στο μπαλκόνι μου, παρέα με ένα καφέ, χαζεύοντας τον Θανάση να παίζει, με τα παιδιά της γειτονιάς, που συνήθως μαζεύονται στο σπίτι μου.... Αυτό δεν ξέρω γιατί γίνεται ακριβώς, αλλά είναι άλλη συζήτηση....
Για να γυρίσω στο θέμα μας λοιπόν, την ημέρα μου θα πιω σύνολο 3 καφέδες, καμιά φορά, αν είναι δύσκολη μέρα μπορεί και 4! Αυτό όμως μου έχει κάνει τα νεύρα τσατάλια, για να μην αναφέρω την επιδείνωση της κυτταρίτιδας (πως το κολλάω πάλι το θέμα των κιλών εεεε?) . Έτσι αποφάσισα να συνοδεύει τα απογεύματα μου, κάτι πιο δροσιστικό και φρουτένιο!
 Πράσινο τσάι με καρπούζι!

Το καρπούζι είναι το αγαπημένο μου καλοκαιρινό φρούτο και ταιριάζει τέλεια με το πράσινο τσάι, που δεν είναι και τόσο αγαπημένο μου....
Για μια κανάτα περίπου 2 λίτρων θα χρειαστούμε:
1 κούπα αλεσμένο καρπούζι
1,5 λίτρο νερό
3 σακουλάκια πράσινο τσάι
1/2 κούπα ζάχαρη
και φυσικά πάγο για το σερβίρισμα!

Βράζουμε λίγο νερό σε κατσαρολάκι. Προσθέτουμε τα φακελάκια τσαγιού και συνεχίζουμε το βράσιμο για 2 ακόμα λεπτά. Αφαιρούμε το κατσαρολάκι από την εστία και το αφήνουμε 5 με 10 λεπτά να γίνει το τσάι. Περιμένοντας, βάζουμε σε μια κανάτα τη ζάχαρη (αν δεν θέλετε να είναι γλυκό ή φοβάστε τις θερμίδες μπορείτε να βάλετε στέβια ή ακόμα και τίποτα, το καρπούζι είναι ήδη γλυκό) και λίγο νερό και ανακατεύουμε ζωηρά μέχρι να ξεκινήσει η ζάχαρη να διαλύεται! Προσθέτουμε το τσάι που έχει γίνει και στη συνέχεια βάζουμε το υπόλοιπο νερό στο κατσαρολάκι με τα σακουλάκια του τσαγιού και περιμένουμε λίγα λεπτά να γίνει και αυτό. Δεν χρειάζεται να το βράσουμε αυτή τη φορά. Προσθέτουμε και το υπόλοιπο έτοιμο τσάι στην κανάτα, ανακατεύουμε καλά και προσθέτουμε τον πουρέ -χυμό του καρπουζιού! 'Ετοιμο! Μοιραστείτε το με την καλύτερη σας φίλη, όπως εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου